Fodboldens kontaktannoncer

Transfervinduet står åbent. Romancer opstår og brydes. Langvarige forhold smuldrer pludselig, og feriekæresterier bliver alvor. Nogle søger smæk og gensidig udnyttelse. Andre mangler bare penge. Dommens Bog har slået op på de grå og sammenklistrede sider bagest i FIFPros medlemsblad, og gennemlæst fodboldverdenens kontaktannoncer.

M i bedste alder søger mentor
Min velgører står foran en snarlig pension. Derfor søger jeg (33)  en mentor til lejlighedsvis hygge og stille aftenstunder foran pejsen, hvor vi diskuterer presfodbold og rigide 4-3-3-systemer.

Du er: 50+, distingveret gentleman, sammenbidt og fåmælt udadtil, (k)ærlig og omsorgsfuld på tomandshånd. Blakket fodboldfortid intet problem.

Jeg er: For tiden arbejdsløs – måske du kan hjælpe mig? Mine forcer er hurtighed, fart, tempo og speed. Og lange indlæg i alle retninger.

Yndlingsfilm: Forrest Gump.

Yndlingsmusik: Nik & Jay.

Interesseret? Skriv til ladmigpopdenfordig78, Piræus.


Hjælp os med at få vores søn hjem

Vores elskede dreng, nu 24 år gammel, løb i et anfald af ungdommelig kådhed hjemmefra i en alder af 16. Efter adskillige års frugtesløs eftersøgning har vi nu fundet ud af, at vores lille skat bliver holdt fanget af en ældre sydlandsk herre i et koldt land langt mod nord.

Vores søn har ladet os vide, at han har det godt og ikke lider nød, men at han lider frygteligt af hjemve. Den ældre herre nægter at slippe vores søn fri, med mindre vi betaler en betragtelig løsesum.

Da vi ikke er til sinds at betale denne sum, beder vi alle jer derude hjælpe os med at lægge et tungt diplomatisk pres på den forfærdelige mand, så han vil lade vores søn komme hjem.

Vil du vide mere om ”Free Cesc”-kampagnen og hvordan du kan hjælpe? Skriv til Pep & Sandro, Catalunya.

Ung himmelstormer søger ligesindede
Da min nuværende arbejdsgiver ikke deler mine sportslige ambitioner, finder jeg det nødvendigt at søge andre græsgange. Som Europas nok største ”next big thing” er jeg næsten samarbejdsvillig, har potentialet til at være bevægelig på en fodboldbane og besidder værdifuld erfaring fra siddepladser lige ved siden af sidelinjen på nogen af kontinentets største stadions.

Jeg søger en arbejdsgiver, der spiller med om mesterskabet hver gang i en af de fire store ligaer, og for hvem mine fem mål pr. sæson vil blive værdsat fuldt ud. Jeg forventer snarest at vinde Ballon d’Or og/eller blive EM-topscorer.

Kan lide: Ældre kvinder og mig selv.

Kan ikke lide: Bukser, seriøsitet og fransktalende mennesker.

Stræber vi efter de samme stjerner? Skriv til The Other Great Dane, London Colney.

HJÆLP! JEG HAR MISTET MIT SPILLEKORT!!
Jeg skal spille kamp mod OB i morgen søndag. Problemet er, at jeg har mistet mit spillekort, nej, hvad hedder det på dansk…spilletilladelse!! Har du set den?

Der står Ebenezer Ajilore øverst, og i højre hjørne sidder der et flot billede af mig og lejrkommandant Hessel foran en håndboldhal. Nederst står der et tal, 1979, som er streget over med blåt blæk.

Har du set det? Hvis du har, så send det til min bank i Lagos sammen med dine kontooplysninger, så skal jeg sørge for du får en stor findeløn. Håber du kan hjælpe. Det haster. Lige nu låner jeg Paul Jattas.

Skriv til: FCMWizKid26, Groningen.

Klasseangribere søges til ny branding-strategi
Da vores klub for et par siden havde ansat en sportschef, som ikke kunne håndtere sit telefonforbrug, fattes vi nu penge. Da vores fans har et teoretisk håb om trofæer indenfor det nærmeste årti, søger vi nu angribere, der velvilligt vil lægge navn til vores nye branding-strategi.

Din opgave er ikke at benægte de rygter, vi lækker til aviserne, om at vi er ved at tegne kontrakt med dig. Vi har tidligere haft lignende samarbejder med storspillere som Edin Dzeko, Sergio Aguero og Giuseppe Rossi, der alle har været meget glade for samarbejdet med os.

Det er tale om en tidsbegrænset ansættelse, som ophører så snart vi ansætter endnu en målfattig, overvurderet østeuropæer. Da vi ikke har mulighed for at betale med likvide midler, kan vi til gengæld tilbyde dig ejerskab af en eller flere målfattige, overvurderede angribere, som vi endnu har ansat i vores association.

Interesseret i et samarbejde? Skriv til Elkann og Andrea A., FIAT-fabrikken, Longotto, Torino.

Stem på dette indlæg

Skriv en kommentar

Filed under Uncategorized

Skriv et svar

